Hjælp

Jeg har ikke modtaget sms’en med min engangskode

Hvis du ikke har modtaget din engangskode, kan det skyldes en forsinkelse i netværket. Prøv igen senere eller ring til os på 72 27 90 90.

Jeg har ikke modtaget e-mailen med min engangskode

Hvis du ikke modtager engangskoden i en e-mail, kan det skyldes, at mailen ligger i dit spamfilter.

Min engangskode virker ikke

Engangskoden gælder i op til 15 minutter, så hvis der er gået længere tid, siden du bad om engangskoden, skal du bestille en ny. Du skal også bestille en ny, hvis du allerede har brugt engangskoden til at logge på.

Du skal derfor bestille en ny engangskode, hvis du allerede har brugt engangskoden til at logge på, eller hvis der er gået mere end 15 minutter, siden du bad om at få en engangskode sendt på sms eller e-mail.

Du bestiller en ny engangskode ved at klikke på 'Tilbage' nederst på siden. På login-siden skriver du din adgangskode og klikker på 'Næste'. Dermed har du bestilt en ny engangskode.

Hvis du fortsat har problemer med login, kan du:
• kontakte din HR-afdeling (brugeradministrator), hvis du er leder eller medarbejder
• ring til os på 72 27 90 90, hvis du er brugeradministrator

Jeg har mistet min mobiltelefon

Hvis du har mistet din mobiltelefon, kan du vælge at få sendt engangskoden pr. e-mail. Hvis du har fået nyt mobilnummer og ønsker at ændre det nummer, der står i Login-modulet, kan du gøre det i dit administratorbillede, hvis du er brugeradministrator. Hvis du er bruger, skal du kontakte din brugeradministrator.
Du kan også ringe til os på 72 27 90 90.

Jeg får fejl i brugernavn eller adgangskode

Kontrollér, at du har tastet korrekt brugernavn og adgangskode.

Hvis du stadig får fejl, kan du vælge en ny adgangskode ved at klikke på 'Jeg har glemt min adgangskode'.
Tilbage